سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی درگذشت دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور را تسلیت گفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی درگذشت دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در این پیام آمده است:


 انا لله وانا اليه راجعون


 خبر درگذشت حاج سید رضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس اسبق کمیته امداد امام خمینی، انسانی نیکوکار و مبارزی نستوه که عمری را در راه خدمت به انقلاب اسلامی و محرومان جامعه و فرهنگ کشور سپری کرده بود، همه خیرین بویژه خیرین حوزه سلامت را اندوهگین ساخت. این ضایعه ناگوار را به رهبر معظم انقلاب، جمیع همراهان، بستگان و نیک‌اندیشان، به ویژه جامعه خیرین کشور تسلیت می‌گویمامیدوارم  که خداوند بزرگ، وی را  مورد مغفرت  و رحمت خویش قرار دهد و به خانواده ایشان نیز صبر عطا نماید.


 دکتر اورنگ ایلامی


 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج